تحولات منطقه

۲۸ شهریور ۱۴۰۴ - ۲۲:۳۰
کد مطلب: ۱۰۹۶۸۷۶

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری استقلال خوزستان را شکست دهیم.

مجتبی حسینی: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان افزود: با توجه به شرایطی که داشتیم، بازی واقعا حساس و دشواری برای ما بود، خوشبختانه روند بازی به سمتی که ما دوست داشتیم رفت، گل اول را به موقع زدیم و گل دوم را هم در بهترین تایم ممکن زدیم، نیمه دوم هم می‌توانستیم گل‌های بعدی را در ضد حملات بزنیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
وی ادامه داد: بازیکنان ما در این بازی تلاش زیادی داشتند و با دل و جان و با انرژی بالا بازی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.
حسینی گفت: از همه هواداران خوبمان هم که به ما انرژی خوبی دادند و از تیم حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha